dimarts, 29 de març del 2011

SETMANA BLANCA

Fa dues setmanes va ser la setmana blanca, uns dies de festa que ens havien retallat de l'estiu. Moltes famílies han aprofitat per anar a esquiar per la Masella, la Molina, Baqueira-Beret i fins i tot als Alps! Alguns amb sort han pogut anar de viatge a conèixer altres ciutats. Ei, però n'hi ha alguns que s'han quedat a casa, que tampoc s'hi està malament descansant uns dies.

Aquesta setmana ha estat molt bé per descansar després de tanta feina, ja que aquest segon trimestre serà molt llarg. Però no a tothom li ha semblat bé, hi ha molts pares que han hagut de deixar els seus fills, encara petits, amb els avis o en llocs que organitzaven activitats especials per aquesta setmana. L'any que ve, i els següents, en principi, però no tindrem la sort de tenir aquesta setmana de descans al mig del curs.

Com ja hem dit aquesta setmana ha estat una bona invenció per descansar. Nosaltres creiem que s'hauria d'haver fet abans i que s'ha de seguir fent.


Massa paraules

Judit Martín, Camila Mas de Xaxàs, Ester Rebollo i Laia Tarré

2 comentaris:

  1. Noies m'encanten les vostres notícies, teniu tota la raó sobre la setmana blanca. Jo també crec que s'ha de seguir fent la setmana blanca, perquè és una setmana per recuperar les forces cap als exàmens finals, que són molt estresants.
    Jo aquesta setmana blanca vaig anar a la Cerdanya amb els meus cosins, i va ser un gran sospir.

    Agent 007

    ResponElimina
  2. teniu rao la setmana blanca tindria que continuar!

    ResponElimina